21 JUNI



jag hittade den här videon på youtube, och tyckte faktiskt att den var riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hittade din blogg idag och ser att du inte skrivit på år....Har din tinnitus försvunnit? Hoppas verkligen det. Jag har också tinnitus och hoppas varje dag på mirakel...

2013-07-08 @ 20:48:47
Postat av: Ulla Karin

Hej! Jag har också tinnitus sedan den 13:e juli -12. Jag har en hög diskant ton, hela tiden, som jag upplever finns i hela huvudet. Ibland är det så jobbigt att jag inte vet var jag skall ta vägen, gråter och försöker då hitta någon blogg eller något forum. Känner att jag behöver få kontakt med någon som förstår hur det är att ha så tuff tinnitus. Jag har fortfarande inte träffat en enda person som riktigt förstått hur det är. Tror att vi skulle kunna hjälpa och stötta varann. Jag har inte själv någon blogg, men snälla kontakta mig via min mail. Hur/när fick du din tinnitus?
Om någon haft turen att bli av med sin tinnitus, ja då är jag bara sååå glad för din skull. Det måste vara som att plötsligt få stor ökad livskvalitet! Den finaste gåva! Vill gärna veta allt om detta och få glädjas med dig! /Ulla Karin

2013-08-14 @ 21:53:24
Postat av: Sanna

Kolla gärna in min blogg om tinnitus! Jag skriver peppande och positivt!

2013-11-22 @ 21:30:04
URL: http://livetmedtinnitus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0